Cílem lektvaru energie je dát slovo studujícím na úkor vystudovaných. A možná také poskytnout přehled toho, jak mohou v blízké budoucnosti vypadat hry, které tvoří mladá generace autorů a autorek. Na řadu přijde i komentované hraní.
Vyšší odborná škola grafická Jihlava
Lucas Čech, Ema Komárková
Koně, tenis a citrony! Jak se vyvíjejí hry podle dobových podkladů? Tým Hejkal 3 představí projekty a archivní práci.
Tagy: koně, tenis, citrony, archiv
___
Vysoká škola uměleckoprůmyslová v Praze
Šimon Janoušek, Alexandra Verzier, Alžběta Volhejnová, Jakub Vránek
Přednáška o vzniku konzole MAMLAS-1 a tvorbě hardwaru. Kolik toho člověk musí znát a jak vůbec začít? Jak konzole funguje? Nechte se přesvědčit, že tvořit hardware stojí za to.
Tagy: krabička, páčky, tlačítka, optimalizace
___
Střední škola umění a designu Brno
Eliška Jáchimová
Co se do finální hry nedostane? O procesu tvorby a designových překážkách.
Tagy: křídla, tykadla, špendlíky, entomologie